Simina 19, 11000 Belgrade, Serbia; // phone:+381 11 30 32 125; fax:+381 11 263 43 48;
      

ŠTAMPARSKE USLUGE


No.: U 10/17 PRVA FAZA 01/01/0001
Procedure Type: kvalifikacioni postupak - prva faza
Subject: usluge

OPŠTI PODACI O JAVNOJ NABAVCI

  1. Predmet javne nabavke

Predmet javne nabavke JN U 10/17 PRVA FAZA su štamparske usluge, broj 79810000 - Štampani materijal i srodni proizvodi.

  1. Partije

Ova nabavka nije organizovana po partijama.

  1. Period na koji se kandidatima priznaje kvalifikacija

Naručilac priznaje kvalifikaciju podnosiocima prijave za koje utvrdi da ispunjavaju uslove za kvalifikaciju određene ovom konkursnom dokumentacijom i formira listu koja ima najmanje pet kandidata. Naručilac kandidatima priznaje kvalifikaciju na period od 3 godine.

Naručilac ažurira listu kandidata svakih šest meseci priznavanjem kvalifikacija svakom podnosiocu prijave koji ispunjava uslove i koji je u međuvremenu podneo prijavu za priznavanje kvalifikacije.

Naručilac će isključiti kandidata sa liste kandidata ako prestane da ispunjava uslove za priznavanje kvalifikacije, o čemu donosi odluku koja u obrazloženju sadrži razloge za isključenje kandidata i koju u roku od tri dana od dana njenog donošenja dostavlja svim kandidatima i objavljuje na Portalu javnih nabavki i na svojoj internet stranici.

 

NAČIN DOSTAVLjANjA PRIJAVA

Podnosilac prijave prijavu podnosi neposredno ili putem pošte u zatvorenoj koverti ili kutiji, zatvorenu na način da se prilikom otvaranja prijava može sa sigurnošću utvrditi da se prvi put otvara.

Na poleđini koverte ili na kutiji navesti naziv i adresu i adresu elektronske poše podnosioca prijave.

U slučaju da prijavu podnosi grupa podnosilaca prijava, na koverti je potrebno naznačiti da se radi o grupi podnosilaca prijave i navesti nazive i adresu svih učesnika u zajedničkoj prijavi.

Prijavu dostaviti na adresu: „CRVENI KRST SRBIJE“ , 11000 Beograd, ul. Simina broj 19, sa naznakom: ,,Prijava za javnu nabavku štamparskih usluga, JN U 10/17 PRVA FAZA - NE OTVARATI”.

Prijava se smatra blagovremenom ukoliko je primljena od strane naručioca do 25.4.2017. godine do 12,00 časova.

Naručilac će, po prijemu određene prijave, na koverti, odnosno kutiji u kojoj se prijava nalazi, obeležiti vreme prijema i evidentirati broj i datum prijave prema redosledu prispeća. Ukoliko je prijava dostavljena neposredno naručilac će podnosiocu prijave predati potvrdu prijema prijave. U potvrdi o prijemu naručilac će navesti datum i sat prijema prijave.

Prijava koju naručilac nije primio u roku određenom za podnošenje prijava, odnosno koja je primljena po isteku dana i sata do kojeg se mogu prijave podnositi, smatraće se neblagovremenom. Neblagovremenu prijavu naručilac će po okončanju postupka otvaranja vratiti neotvorenu podnosiocu prijave, sa naznakom da je podneta neblagovremeno.