Simina 19, 11000 Beograd, Srbija; // telefon:+381 11 30 32 125; faks:+381 11 263 43 48;
      

JN D 2/19 Artikli sredstava higijene za Program porodičnih paketa


Br.: JN D 2/19 12.04.2019
Vrsta postupka: otvoreni postupak
Predmet: dobra

OPŠTI PODACI O JAVNOJ NABAVCI

 

  1. Podaci o naručiocu

Naručilac: CRVENI KRST SRBIJE

Adresa: Beograd, Simina 19

Internet stranica: www.redcross.org.rs

 

  1. Vrsta postupka javne nabavke

Predmetna javna nabavka se sprovodi u otvorenom postupku, u skladu sa članom 32. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS“, br. 68/15) i podzakonskim aktima kojima se uređuju javne nabavke.

 

  1. Predmet javne nabavke

Predmet javne nabavke br. JN D 2/19 su dobra -  artikali sredstava higijene za Program porodičnih paketa za za 46.420 paketa za najugroženije porodice u 125 sredina u Srbiji, 8 partija, redni broj javne nabavke JN D 2/19.

 

  1. Cilj postupka

Postupak javne nabavke se sprovodi radi zaključenja ugovora o javnoj nabavci – kupoprodaji artikala sa najpovoljnijim ponuđačima.

 

  1. Kontakt (lice ili služba)

Lica za kontakt su Mirko Vasiljević, Nikola Radovanović i Jelena Radojičić.

E-mail adrese: nabavke@redcross.org.rs

Kontakti se mogu obaviti i pošta dostaviti isključivo radnim danom do 15,00 časova.  Ukoliko je pošta ili elektronska pošta stigla u subotu, nedelju i drugim neradnim danom ili radnom danom posle 15,00 časova, smatraće se da je primljena prvog narednog radnog dana.

 

  1. Uslovi učešća u postupku

Ponude moraju biti u celini pripremljene u skladu sa konkursnom dokumentacijom. Pravo učešća u postupku imaju sva pravna i fizička lica koja ispunjavaju obavezne uslove predviđene članom 75. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS“,br. 68/15) i ovom konkursnom dokumentacijom.

Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač za istu partiju. Učešće jednog lica u više od jedne ponude za istu partiju, rezultiraće time što će se takve ponude odbiti kao neprihvatljive.

U postupku ne mogu učestvovati ponuđači ako su tokom prethodne tri godine raskinuli ugovor sa naručiocem, kasnili u isporuci ili su isporučivali nekvalitetnu robu.

 

  1. Uvid, odnosno preuzimanje konkursne dokumentacije

Uvid, odnosno preuzimanje konkursne dokumentacije neophodne za davanje ponude može se izvršiti:

 

  1. Rok u kojem će naručilac doneti odluku o izboru najpovoljnije ponude

Odluku o izboru najpovoljnije ponude naručilac će doneti najkasnije u roku od 25 dana od dana otvaranja ponuda.

                                                                                    Komisija za javne nabavke

                                                                                    Crvenog krsta Srbije