Simina 19, 11000 Beograd, Srbija; // telefon:+381 11 30 32 125; faks:+381 11 263 43 48;
      

JN D 3/20 ambalažne kutije


Br.: JN D 3/20 10.04.2020
Vrsta postupka: otvoreni postupak
Predmet: dobra

I OPŠTI PODACI O JAVNOJ NABAVCI

1. Podaci o naručiocu
Naručilac: CRVENI KRST SRBIJE
Adresa: Beograd, ul. Simina broj 19
Internet stranica: www.redcross.org.rs

2. Vrsta postupka javne nabavke
Predmetna javna nabavka se sprovodi u otvorenom postupku, u skladu sa Zakonom i podzakonskim aktima kojima se uređuju javne nabavke kao rezervisaana javna nabavka, saglasno članu 8 ZJN, u kojoj mogu učestvovati isključivo ustanove, organizacije, udruženja ili privredni subjekti za radno osposobljavanje, profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje lica sa invaliditetom, ako ta lica čine najmanje 30% zaposlenih.

3. Predmet javne nabavke
Predmet javne nabavke br. JN D 3/20 su dobra – 101.000 ambalažnih kartonskih kutija, broj 44617100 u Opštem rečniku nabavki.

4. Cilj postupka
Postupak javne nabavke se sprovodi radi zaključenja ugovora o javnoj nabavci.

5. Kontakt lice
Lice za kontakt: Mirko Vasiljević i Nikola Radovanović
E - mail adresa i telefon: nabavke@redcross.org.rs, telefon 011/3032 125 lokali 123, 118.
Kontakti se mogu obaviti i pošta dostaviti isključivo radnim danom do 15,00 časova. Ukoliko je pošta ili elektronska pošta stigla u subotu, nedelju i drugim neradnim danom ili radnom danom posle 15,00 časova, smatraće se da je primljena prvog narednog radnog dana.

6. Vrsta postupka javne nabavke

Predmetna javna nabavka se sprovodi u otvorenom postupku u skladu sa članom 32. Zakona o javnim nabavkama i članom 8. Zakona kao rezervisana javna nabavka („Službeni glasnik RS“, br. 68/15).

7. Uslovi učešća u postupku

Ponude moraju biti u celini pripremljene u skladu sa konkursnom dokumentacijom. Pravo učešća u postupku (ponuđač, podizvođač, učesnik u zajedničkoj ponudi) imaju isključivo ustanove, organizacije, udruženja ili privredni subjekti za radno osposobljavanje, profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje lica sa invaliditetom, ako ta lica čine najmanje 30 % zaposlenih i koja ispunjavaju obavezne uslove predviđene članom 75.. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS“, br. 124/2012, 14/15, 68/15).
Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač. Učešće jednog lica u više od jedne ponude rezultiraće time što će se takve ponude odbiti kao neprihvatljive.

8. Rok, način i mesto podnošenja ponude

Ponuda se podnosi neposredno ili putem pošte u zatvorenoj koverti overenoj pečatom na adresu:
„CRVENI KRST SRBIJE“
11000 Beograd, ul. Simina broj 19
sa naznakom: „PONUDA za JN D 3/20 - NE OTVARATI“.
Na poleđini koverte upisuje se naziv i adresa ponuđača, elektronska adresa i broj telefona i ime i prezime ovlašćenog lica za kontakt. Naručilac će, po prijemu ponude, naznačiti datum i sat njenog prijema i ponuđaču će, na njegov zahtev, izdati potvrdu o prijemu. U potvrdi o prijemu naručilac će navesti datum i sat prijema ponude. Rok za podnošenje ponuda je 12.5.2020. godine do 12.00 časova da budu predate naručiocu, bez obzira na koji način se ponude dostavljaju. Ponuda koja je podneta naručiocu po isteku navedenog datuma i sata smatraće se neblagovremenom i Naručilac će je, po okončanju postupka otvaranja ponuda, vratiti neotvorenu ponuđaču sa naznakom da je podneta neblagovremeno. Nezatvorena ponuda neće se razmatrati i biće vraćena ponuđaču na isti način kao i neblagovremena ponuda. U roku za podnošenje ponude ponuđač može da izmeni, dopuni ili opozove svoju ponudu, na način koji je određen za podnošenje ponude. Ponuđač je dužan da jasno naznači koji deo ponude menja odnosno koja dokumenta naknadno dostavlja. Po isteku roka za podnošenje ponuda ponuđač ne može da povuče niti da menja svoju ponudu.
Neprihvatljive i neodgovarajuće ponude komisija će odbiti. Naručilac će izvršiti izbor najpovoljnije ponude primenom kriterijuma najniže ponuđene cene.
Dodatne informacije i objašnjenja u vezi sa pripremom ponude zainteresovani ponuđači mogu tražiti u pismenom obliku i to najkasnije 5 dana pre isteka roka za podnošenje ponuda na adresu Naručioca:
„CRVENI KRST SRBIJE“
11000 Beograd, ul. Simina broj 19
• faks: 011/2634-348
• elektronska pošta: nabavke@redcross.org.rs
uz napomenu „Pitanje u vezi javne nabavke 101.000 ambalažnih kartonskih kutija, broj JN D 3/20“.

9. Uvid, odnosno preuzimanje konkursne dokumentacije

Uvid, odnosno preuzimanje konkursne dokumentacije neophodne za davnje ponude može se izvršiti:
• sa Portala Uprave za javne nabavke portal.ujn.gov.rs
• sa sajta Naručioca www.redcross.org.rs

10. Vreme i mesto otvaranja ponuda

Otvaranje ponuda će biti javno i obaviće ga Komisija Naručioca po isteku roka za podnošenje ponuda, dana 12.5.2020. godine u 12,05 časova i to na adresi Naručioca: „Crveni krst Srbije“ Beograd, ulica Simina broj 19, sala u prizemlju. Overeno i potpisano punomoćje za ovlašćenog predstavnika ponuđača za prisustvovanje otvaranju ponude dostavlja se uz ponudu (kao posebno pismeno) ili se predaje Komisiji za javnu nabavku najkasnije na otvaranju ponuda. Direktor, odnosno drugi zakonski zastupnik ponuđača, Komisiji za javnu nabavku daje na uvid ličnu kartu.
U slučaju da na dan javnog otvaranja ponuda i dalje na snazi budu mere zabrane okupljanja lica u zatvorenom prostoru, usled epidemije virusa COVID-19, javno otvaranje ponuda biće obavljeno putem video-audio prenosa o čemu će ponuđači i sva zainteresovana lica biti blagovremeno obaveštena.

11. Rok u kojem će naručilac doneti odluku o izboru najpovoljnije ponude 

Odluku o izboru najpovoljnije ponude naručilac će doneti u okvirnom roku od 25 dana oddana otvaranja ponuda.

Komisija za javne nabavke
Crvenog krsta Srbije