Симина 19, 11000 Београд, Србија; // телефон:+381 11 30 32 125; факс:+381 11 263 43 48;
      

ЛИДЛ ДОНИРАО 1.800.000 ДИНАРА ЦРВЕНОМ КРСТУ СРБИЈЕ


13.10.2022

Након што је, у периоду од 5. септембра до 5. октобра, за сваки купљени производ из асортимана С љубављу, домаће, компанија Лидл Србија издвајала по 1 динар, сакупљено је 1.800.000 динара и донирано Црвеном крсту Србије.

Поводом проширења сталне понуде С љубављу, домаће производа, која сада обухвата нове артикле домаће производње попут лење пите са јабуком, урнебес салате, војвођанских голица и домаћих јаја из слободног узгоја, још једна Лидлова хуманитарна кампања наишла је на позитиван одзив код њених потрошача. Током ове акције, најпродаванији су били млечни производи, од којих се истакао шумадијски јогурт са чак 4% мм. Лидлов С љубављу, домаће бренд, који се састоји од 90 производа искључиво домаћих произвођача, за циљ има да сачува гастрономски идентитет Србије, подржи производе врхунског квалитета и помогне домаћим предузетницима да пласирају своје производе и понуде их потрошачима у 35 градова широм земље.

„Захвални смо свим потрошачима који су се одазвали акцији и препознали њен значај. Овом хуманитарном акцијом успели смо да помогнемо домаћем предузетништву, што је увек важан део нашег пословања, док смо истовремено чак 1.800.000 динара донирали у добротворне сврхе партнеру који свакодневно брине о нашим суграђанима“, изјавила је Александра Мирић, ЦСР специјалиста у сектору Корпоративне комуникације компаније Лидл Србија.

Средства донирана Црвеном крсту Србије ће бити искоришћена за оснивање Националног тренинг центра у којем ће се вршити обука за пружање прве помоћи у случају срчаног застоја, будући да подаци говоре да све више људи болује од коронарних и повезаних болести.

„Веома смо захвални компанији Лидл, нашем традиционалном партнеру, која је и овог пута препознала наше залагање да укажемо на растући здравствени проблем и учинимо све како бисмо га решили. Важно је имати што више едукованог становништва које може да помогне приликом нежељених, али животних и реалних ситуација. Познавање техника прве помоћи доводи до тога да се људи мање плаше да приступе оживљавању и помогну другима“, изјавио је Љубомир Миладиновић, генерални секретар Црвеног крста Србије.

Подсећања ради, Лидл Србија и Црвени крст Србије су у прошлости заједничким снагама успешно спровели неколико акција солидарности са циљем помоћи угроженом становништву обновивши и део опреме у кухињама у којима Црвени крст у Србији припрема топле оброке угроженима у оквиру програма Народне кухиње.

 

О Лидлу

Компанија Лидл, као део немачке Шварц групе (Schwarz Gruppe), представља једног од водећих прехрамбених трговинских ланаца у Немачкој и Европи. Послује у 32 земље широм света, са око 11.550 продавница, као и више од 200 логистичких центара и складишта у 30 земаља света.

Лидл је у Србији своје прве продавнице отворио у октобру 2018. године и тренутно има 63 продавнице у 35 градова широм земље. Имамо дугорочне планове са циљем да потрошачима широм Србије понудимо јединствено искуство куповине и најбољи однос цене и квалитета, по чему смо препознати у свету. На основу сертификовања од стране Top Employers Institute за најбољег послодавца, Лидл је носилац сертификата „Top Employer Serbia“ и „Top Employer Europe ” за 2021. и 2022. годину. 

Контакт за медије:

Драгана Милачак, RED Communication, Емаил: dragana.milacak@redc.rs, Моб: +381 64 875 2671

Сара Трајковић, RED Communication, Емаил: sara.trajkovic@redc.rs, Моб: +381 65 563 66 08

press@lidl.rs

www.lidl.rs

Media centar LINK

Instagram Lidl Srbija