Симина 19, 11000 Београд, Србија; // телефон:+381 11 30 32 125; факс:+381 11 263 43 48;
      

ЛИДЛ СРБИЈА: ПАКЕТИ ПОМОЋИ ЗА ЦРВЕНИ КРСТ СРБИЈЕ


08.04.2020

У жељи да помогне грађанима у неразвијеним срединама да преброде ситуацију изазвану епидемијом вируса Корона, компанија Лидл Србија је Црвеном крсту Србије донирала потребне намирнице и хигијенска средства.

Црвеном крсту Србије, који се свакодневно труди да у ванредном стању они најугроженији имају сву потребну помоћ, ова компанија упутила је 10 тона производа у вредности од око 10.000 евра. За оне којима је то најпотребније у Бабушници, Белој Паланци и Димитровграду, од дела пристиглих намирница биће направљени месечни породични пакети, док ће остатак бити усмерен на једну од народних кухиња.

„У овако сложеним и тешким временима постоје друштвено одговорне компаније које разумеју да је солидарност и хуманост основа опстанка сваког појединца и друштва у целини. Захваљујемо компанији Лидл Србија што је и овога пута помогла социјално најугроженијим породицама и корисницима програма народних кухиња Црвеног крста Србије. Доброта показана данас пружа наду да се свака невоља може лакше савладати, ако смо солидарни и уједињени у хуманости. То волонтери и запослени Црвеног крста Србије показују свакога дана пружајући помоћ грађанима, а друштвено одговорне компаније нам помажу да свакодневне изазове успешно савладамо“, изјавио је председник Црвеног крста Србије проф. др Драган Радовановић.

Сарадњом Црвеног крста Србије и Лидла Србија започетом у 2019. години, пружена је помоћ многим социјално угроженим појединцима и породицама. Окупљени око заједничке идеје промовисања солидарности и у ванредним околностима, ова компанија и Црвени крст заједнички су се сагласили на који начин је могуће допринети породицама у поменутим локалним срединама.

„Као што се трудимо да обезбедимо храну на полицама наших продавница, тако желимо да у овим околностима оброци буду и у домовима оних којима је то посебно потребно. Након заједничког договора, донирали смо основне намирнице као што су пиринач, уље, со, шећер, конзервирана храна, али и средства за хигијену. Сматрамо да је веома важно показати солидарност и одговорност према свим друштвеним групама и желимо да томе и допринесемо“, рекла је Мартина Петровић, руководилац корпоративних комуникација компаније Лидл Србија.

Лидл Србија, под мотом одрживог пословања „За боље сутра“, трудиће се да настави да пружа подршку заједници. Ова компанија је недавно донирала и новчана средства УНИЦЕФ-у за куповину заштитних визира за здравствене раднике у Србији.

„За боље сутра“

Као интернационални трговински ланац, Лидл Србија у свакодневном деловању, осим економских, у обзир узима и друштвене и еколошке факторе. Кроз мото одговорности „За боље сутра“, компанија Лидл Србија се труди да на дуге стазе гради стратегију друштвено одговорног пословања која треба да има позитиван утицај на целокупно окружење. Лидлове друштвено одговорне активности заснивају се на 5 стубова: асортиман, запослени, животна средина, друштво и пословни партнери.

 

О Лидлу

Компанија Лидл део је немачке Шварц групе (Сцхwарз Группе), једног од водећих прехрамбених трговинских ланаца у Европи. Послује у 32 земље широм света и броји више од 287.000 запослених. На основу националних награда за најбољег малопродавца у више земаља Европе, Лидл је носилац признања „Ретаилер оф тхе Yеар Еуропе” за 2018/2019.

Лидл је у Србији своје прве продавнице отворио у октобру 2018. године и тренутно има 39 продавница у 27 градова широм земље. Имамо дугорочне планове са циљем да потрошачима широм Србије понудимо јединствено искуство куповине и најбољи однос цене и квалитета, по чему смо препознати у свету.