Симина 19, 11000 Београд, Србија; // телефон:+381 11 30 32 125; факс:+381 11 263 43 48;
      

Израда товарног сандука


Бр.: ЈН У 2/17 25.12.2017
Врста поступка: мале вредности
Предмет: добра

ОПШТИ ПОДАЦИ О ЈАВНОЈ НАБАВЦИ

 

  1. Подаци о наручиоцу

Наручилац: ЦРВЕНИ КРСТ СРБИЈЕ

Адреса: Београд, Симина 19

Интернет страница: www.redcross.org.rs

  1. Врста поступка јавне набавке

Предметна јавна набавка се спроводи у поступку мале вредности, у складу са чланом 39. став 1 Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС“, бр. 68/15) и подзаконским актима којима се уређују јавне набавке.

  1. Предмет јавне набавке

Предмет јавне набавке бр. ЈН У 2/17 су услуге израде товарног сандука са арњевима и церадом на возилу „Мерцедес 1831Л“ ознака број 34200000-9: каросерије за возила, приколице и полуприколице из Општег речника набавки.

Средства за ову јавну набавку предвиђена су у финансијском плану Црвеног крста Србије за 2017. годину и обезбеђена из буџета за програм Народне кухиње за 2016. годину, у складу са потписаним Споразумом о сарадњи са Министарством за рад, запошљавање, борачка и социјална питања

  1. Партије

Ова јавна набавка није обликована у партије.

  1. Циљ поступка

Поступак јавне набавке се спроводи ради закључења уговора о јавној набавци.

  1. Контакт лица и време контаката

Лица за контакт су Мирко Васиљевић, Срђан Личина и Никола Радовановић

Е-маил адресе: mirkov@redcross.org.rs ;   srdjan@redcross.org.rs ; nikola.radovanovic@redcross.org.rs   

 

Контакти се могу обавити и пошта доставити искључиво радним даном до 15,30 часова.  Уколико је пошта или електронска пошта примљена викендом или другим нерадним даном или радном даном после 15,30 часова, сматраће се да је примљена првог наредног радног дана.

 

  1. Услови за учешће у поступку

Понуде морају бити у целини припремљене у складу са конкурсном документацијом. Право учешћа у поступку имају сва правна и физичка лица која испуњавају обавезне услове предвиђене чланом 75. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС“,бр. 68/15) и додатне услове предвиђене овом конкурсном документацијом.

Понуђач који је самостално поднео понуду не може истовремено да учествује у заједничкој понуди или као подизвођач. Учешће једног лица у више од једне понуде резултираће тиме што ће се такве понуде одбити као неприхватљиве.

 

  1. Увид, односно преузимање конкурсне документације

Увид, односно преузимање конкурсне документације неопходне за давање понуде може се

извршити:

  • са Портала Управе за јавне набавке портал.ујн.гов.рс
  • са сајта Наручиоца www.redcross.org.rs
  • у просторијама „Црвени крст Србије“  Београд, улица Симина број  19 , канцеларија 12, радним данима од 09.00 до 15.00 часова

 

  1. Рок у којем ће наручилац донети одлуку о избору најповољније понуде

Одлуку о избору најповољније понуде наручилац ће донети најкасније у року од 10 дана оддана отварања понуда.

                                                                               Комисија за јавне набавке

                                                                                    Црвеног крста Србије