Симина 19, 11000 Београд, Србија; // телефон:+381 11 30 32 125; факс:+381 11 263 43 48;
      

Опрема за школе Ф 8/17


Бр.: Ф 8/17 26.05.2017
Врста поступка:
Предмет: добра

ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДЕ

 

Црвени крст Србије позвао је понуђаче да поднесу писане понуде у складу  са овим позивом број Ф 8/17, за набавку опреме за школе за Програм Деловање у несрећама, Пројекат „Сигурније школе – отпорније заједнице“, без спровођења поступка јавних набавки, сагласно члану 7. став 1. тачка 2а  Закона о јавним набавкама.

Поступак набавке спровести  тако што ће се  понуде затражити од добављача који се баве производњом и продајом тражене опреме и по процени комисије могли би да благовремено и одговорно изврше испоруку, а ова документација ће се објавити и на сајту Црвеног крста Србије.

Посебно напомињемо да није у питању јавна набавка у смислу ЗЈН, већ поступак по процедурама донатора, сагласно члану 7. став 1. тачка 2а  Закона.

 

ПРЕДМЕТ   НАБАВКЕ И ТЕХНИЧКЕ КАРАКТЕРИСТИКЕ

Предмет набавке су добра – опрема за школе у пројекту.

 

ИЗВОР СРЕДСТАВА: донација Аустријског Црвеног крста.

Ова набавка обликована је у 7 партија.

 

Производ који се нуди мора бити нов и некоришћен.

Гарантни рок за све производе мора бити најмање 24 месеца од тренутка испоруке.

Понуђачи обавезно морају навести назив модела производа који нуде.

Понуђач уз понуду обавезно доставља каталог/фотокопију каталошке стране за сваки артикал који нуди, са спецификацијом и сликом производа. Понуђач може навести и интернет страницу на којој је могуће прочитати спецификацију производа, ако иста постоји.

Наручилац може да донесе одлуку о обустави поступка  набавке уколико добије исту путем донације или уколико престане потреба за набавком. Поступак се може обуставити и ако се добије мање од 3 понуде, ако се добра не могу испоручити у траженом року или ако донатор не да сагласност на избор понуђача. Донатор може тражити преиначење одлуке о додели уговора. Права и обавезе између наручиоца и изабраних понуђача настају закључењем уговора о купопродаји, када донатор да сагласност на Одлуку наручиоца о додели уговора.

Критеријум за оцењивање понуда јесте најнижа понуђена цена уз корекције из претходног става.

Уколико добије понуду од понуђача са којим је било проблема у поступцима јавних набавки, комисија неће разматрати ту понуду.

 

ПРЕУЗИМАЊЕ   ДОКУМЕНТАЦИЈЕ-ПОЗИВА И ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДЕ

Документација - позив биће непосредно достављена потенцијалним понуђачима који по процени комисије могу квалитетно, благовремено и одговорно да обаве испоруку добара која се набављају. Позив ће бити објављен и на сајту наручиоца.

Понуђач понуду подноси у запечаћеној коверти, тако да се при њеном отварању може проверити да ли је коверта онаква каква је предата.

Понуда се подноси  са свим потребним прилозима, у затвореној квалитетној коверти која се не може разлепити или поцепати редовним транспортом,  на адресу Наручиоца, са назнаком: „Понуда за набавку добара –  опреме за школе, Ф 8/17 – НЕ ОТВАРАТИ!“. На полеђини коверте мора бити читко исписан тачан назив, адреса и контакт телефон Понуђача и електронска адреса.

Понуда се сматра благовременом ако стигне Наручиоцу најкасније до 5.јуна 2017. године до 14,00 часова.

Благовремено приспеле, потпуне и запечећене понуде биће предмет разматрања.

Понуђач може поднети понуду за целокупну набавку, али може и за део набавке – одређену партију или више њих, али не само за део партије.

Дата понуда се не може повући по истеку рока за достављање понуда, а уколико се то догоди од понуђача ће се затражити судским путем накнада штете, а тај понуђач неће моћи да учествује на набавкама Црвеног крста Србије наредних 5 година.

Понуда се припрема у складу са овим позивом.

* НАПОМЕНА: Уколико понуђач подноси понуду путем поште, без обзира да ли је послао понуду обичном, препорученом пошиљком или путем брзе поште, релевантна је једино чињеница када је наручилац понуду примио, односно да ли је понуђач примио понуду пре истека рока за подношење понуда (тада се понуда сматра благовременом), те није релевантан моменат када је понуђач послао понуду.

 

ОТВАРАЊЕ ПОНУДА

Отварање понуда обавиће Комисија за јавне набавке у просторијама Наручиоца у Београду, ул. Симина број 19 у сали у приземљу, 5.јуна 2017. године са почетком у 14,05 часова.

 

РОК У КОЈЕМ ЋЕ НАРУЧИЛАЦ ДОНЕТИ ОДЛУКУ О ИЗБОРУ НАЈПОВОЉНИЈЕ ПОНУДЕ

Одлука о избору најповољније понуде биће донета  након што комисија изврши стручну анализу понуда и иста ће се доставити Донатору на сагласност. За коначну одлуку и потписивање уговора поштоваће се воља Донатора.

КОНТАКТ ОСОБЕ

Контакт особе за ову набавку су Мирко Васиљевић, Никола Радовановић и Милица Бјелобаба тел. 011/3032-125 локали 123 и 118, Е-маил: mirkov@redcross.org.rs ; nikola.radovanovic@redcross.org.rs ; milica@redcross.org.rs