Симина 19, 11000 Београд, Србија; // телефон:+381 11 30 32 125; факс:+381 11 263 43 48;
      

Флаширана вода за пиће Ф 9/17


Бр.: Ф 9/17 14.07.2017
Врста поступка:
Предмет: добра

ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДЕ

Црвени крст Србије позвао је понуђаче да поднесу писане понуде у складу са овим позивом, за набавку, без спровођења поступка јавних набавки, сагласно члану 7 став1 тачка 2 а Закона о јавним набавкама.

Поступак набавке ће се спровести тако што ће се понуде затражити од добављача који се баве продајом флаширане воде и најчешће учествују на тендерима, додељују им се уговори и по процени комисије могли би да благовремено и одговорно изврше испоруку, а ова документација ће се објавити и на сајту Црвеног крста Србије.

Посебно напомињемо да није у питању јавна набавка у смислу ЗЈН.

ИЗВОР СРЕДСТАВА: Апел ИФРЦ

ПРЕДМЕТ НАБАВКЕ И ТЕХНИЧКЕ КАРАКТЕРИСТИКЕ

Предмет набавке су добра: флаширана негазирана вода за пиће

Ова јавна набавка није обликована у партије.

 

Артикал

Јед. мере

количина

 

Флаширана вода за пиће  - негазирана

комад

125.000 флашица

 

ОПИС И ЗАХТЕВИ

Назив артикла

јединица мере

 

Нето тежина по ком

Рок трајања од тренутка испоруке

Амбалажа

Флаширана вода за пиће – негазирана

ком

 

 0,5 лит

Минимално годину дана

Појединачна: пластична боца за једнократну употребу 0,5 лит

Декларисање и означавање

Да задовољава прописане услове у складу са Правилником о квалитету и другим захтевима за природну минералну воду, природну изворску воду и стону воду. (Сл. лист СЦГ бр. 53/05, Сл. гласник РС бр. 43/13 - др. пропис)

Узорак

Обавезно приложити 2 узорка – узорци се не враћају.

Извештаји о лабораторијским испитивањима

Обавезно приложити извештаје о испитивањима овлашћене лабораторије о испуњености прописаних и захтеваних услова за квалитет и услова за безбедност воде за пиће у складу са Правилником о квалитету и другим захтевима за природну минералну воду, природну изворску воду и стону воду.

Испорука

Добављач је у обавези да испоручи робу у року од највише 7 дана од дана закључења уговора.

               

 

Наручилац може да донесе одлуку да се набавка изврши од више понуђача уколико ниједан понуђач нема могућности да испоручи у остављеном року целокупну тражену количину.

Наручилац може да донесе одлуку о обустави поступка набавке уколико добије исту путем донације или уколико у међувремену престане потреба за набавком. Поступак се може обуставити и ако се добије мање од 3 понуде, ако се добра не могу испоручити у траженом року или ако донатор не да сагласност на избор понуђача. Донатор може тражити преиначење одлуке о додели уговора.

Одлука о додели уговора не обавезује наручиоца да закључи уговор са изабраним понуђачем. Права и обавезе између наручиоца и изабраног понуђача настају закључењем уговора о купопродаји, када донатор да сагласност на Одлуку наручиоца о додели уговора.

Критеријум за оцењивање понуда јесте најнижа понуђена цена уз корекције из претходног става.

Уколико добије понуду од понуђача са којим је било проблема у поступцима јавних набавки или реализацији уговора, комисија неће разматрати ту понуду.

Понуђачи не могу послати више од једне понуде за ову набавку, осим у случају када нагласе да понуда која је касније стигла мења првобитно послату понуду, али ако иста стигне најкасније до тренутка јавног отварања понуда. Након истека рока за достављање понуда, понуђачи не могу мењати своју понуду.

Понуђачи не смеју бити у сукобу интереса за ову набавку. Сматраће се да су понуђачи у сукобу интереса ако исто лице као предузетник или заступник правног лица, заступа два различита лица која учествују као понуђачи, осим у случају заједничке понуде.

 ПРЕУЗИМАЊЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ - ПОЗИВА И ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДЕ

Документација - позив биће непосредно достављена потенцијалним понуђачима који по процени комисије могу квалитетно, благовремено и одговорно да обаве испоруку добара која се набављају. Позив ће бити објављен и на сајту наручиоца.Понуђач понуду подноси у затвореној коверти, тако да се при њеном отварању може проверити да ли  је коверта онаква каква је предата.

Понуда се подноси  са свим потребним прилозима и узорцима, у затвореној квалитетној коверти (или кутији) која се не може разлепити или поцепати редовним транспортом, на адресу Наручиоца, са назнаком: „Понуда за набавку добара –  воде за пиће, бр.  Ф 9/17 . На полеђини коверте мора бити читко исписан тачан назив, адреса и контакт телефон понуђача и електронска адреса.    

Понуда се сматра благовременом ако стигне Наручиоцу најкасније до понедељка 24. јула 2017. године до 11,00 часова.

Само благовремено приспеле, потпуне и запечећене понуде у ковертама биће предмет разматрања.

Понуђач мора поднети понуду за целокупну количину.

Дата понуда се не може повући по истеку рока за достављање понуда, а уколико се то догоди од понуђача ће се затражити судским путем накнада штете, а тај понуђач неће моћи да учествује на набавкама Црвеног крста Србије наредних 5 година.

Понуда се припрема у складу са овим позивом.

* НАПОМЕНА: Уколико понуђач подноси понуду путем поште, без обзира да ли је послао понуду обичном, препорученом пошиљком или путем брзе поште, релевантна је једино чињеница када је наручилац понуду примио, односно да ли је понуђач примио понуду пре истека рока за подношење понуда (тада се понуда сматра благовременом), те није релевантан моменат када је понуђач послао понуду.

 

 ОТВАРАЊЕ ПОНУДА

 

Отварање понуда обавиће Комисија за јавне набавке у просторијама Наручиоца у Београду, ул. Симина број 19 у сали у приземљу, 24. јула 2017. године са почетком у 11,05 часова. 

 

РОК У КОЈЕМ ЋЕ НАРУЧИЛАЦ ДОНЕТИ ОДЛУКУ О ИЗБОРУ НАЈПОВОЉНИЈЕ ПОНУДЕ

Одлука о избору најповољније понуде биће донета  истог дана када се обави јавно отварање, осим ако не буде потребе за неким накнадним проверама и иста ће се доставити Донатору на сагласност. За коначну одлуку и потписивање уговора поштоваће се воља Донатора.

 

КОНТАКТ ОСОБЕ

Контакт особе за ову  набавку су Мирко Васиљевић и Никола Радовановић , тел. 011/3032-125, локали  123 и 118, Е-маил: mirkov@redcross.org.rs nikola.radovanovic@redcross.org.rs