Симина 19, 11000 Београд, Србија; // телефон:+381 11 30 32 125; факс:+381 11 263 43 48;
      

ЈН Д 3/19 Амбалажне картонске кутије


Бр.: ЈН Д 3/19 15.04.2019
Врста поступка: отворени поступак
Предмет: добра

ОПШТИ ПОДАЦИ О ЈАВНОЈ НАБАВЦИ

 

  1. Подаци о наручиоцу

Наручилац: ЦРВЕНИ КРСТ СРБИЈЕ

Адреса: Београд, ул. Симина број 19

Интернет страница: www.redcross.org.rs  

 

  1. Врста поступка јавне набавке

Предметна јавна набавка се спроводи у отвореном поступку, у складу са Законом и подзаконским актима којима се уређују јавне набавке као резервисаана јавна набавка, сагласно члану 8 ЗЈН, у којој могу учествовати искључиво  установе, организације, удружења или привредни субјекти за радно оспособљавање, професионалну рехабилитацију и запошљавање лица са инвалидитетом, ако та лица чине најмање 30% запослених.

 

  1. Предмет јавне набавке

Предмет јавне набавке бр. ЈН Д 3/19 су добра – 92.840 амбалажних картонских кутија, број 44617100 у Општем речнику  набавки.

 

  1. Циљ поступка

Поступак јавне набавке се спроводи ради закључења уговора о јавној набавци.

 

  1. Контакт лице

Лице  за контакт: Мирко Васиљевић и Никола Радовановић

Е - mail адреса и телефон: nabavke@redcross.org.rs,  телефон 011/3032 125 локали 123, 118.

Контакти се могу обавити и пошта доставити искључиво радним даном до 15,00 часова.  Уколико је пошта или електронска пошта стигла у суботу, недељу и другим нерадним даном или радном даном после 15,00 часова, сматраће се да је примљена првог наредног радног дана.

 

  1. Врста поступка јавне набавке

Предметна јавна набавка се спроводи  у отвореном  поступку  у складу са чланом 32. Закона о јавним набавкама и чланом 8. Закона као резервисаана јавна набавка („Службени гласник РС“, бр. 68/15).  

 

  1. Услови учешћа у поступку

Понуде морају бити у целини припремљене у складу са конкурсном документацијом. Право учешћа у поступку (понуђач, подизвођач, учесник у заједничкој понуди) имају искључиво  установе, организације, удружења или привредни субјекти  за радно оспособљавање, професионалну рехабилитацију и запошљавање лица са инвалидитетом, ако та лица чине најмање 30 % запослених и  која испуњавају обавезне услове предвиђене чланом 75. и 76. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС“, бр. 124/2012, 14/15, 68/15).

Понуђач који је самостално поднео понуду не може истовремено да учествује у заједничкој понуди или као подизвођач. Учешће једног лица у више од једне понуде резултираће тиме што ће се такве понуде одбити као неприхватљиве.

 

  1. Рок, начин и место подношења понуде

Понуда се подноси непосредно или путем поште у затвореној коверти овереној печатом на адресу:

„ЦРВЕНИ КРСТ СРБИЈЕ“  

11000 Београд, ул. Симина број 19

са назнаком: „ПОНУДА за ЈН Д 3/19 - НЕ ОТВАРАТИ“.

На полеђини коверте уписује се назив и адреса понуђача, електронска адреса и број телефона и име и презиме овлашћеног лица за контакт. Наручилац ће, по пријему понуде, назначити датум и сат њеног пријема и понуђачу ће, на његов захтев, издати потврду о пријему. У потврди о пријему наручилац ће навести датум и сат пријема понуде. Рок за подношење понуда је 15.5.2019. године до 12.00 часова да буду предате наручиоцу, без обзира на који начин се понуде достављају. Понуда која је поднета наручиоцу по истеку наведеног датума и сата сматраће се неблаговременом и Наручилац ће је, по окончању поступка отварања понуда, вратити неотворену понуђачу са назнаком да је поднета неблаговремено. Незатворена понуда неће се разматрати и биће враћена понуђачу на исти начин као и неблаговремена понуда. У року за подношење понуде понуђач може да измени, допуни или опозове своју понуду, на начин који је одређен за подношење понуде. Понуђач је дужан да јасно назначи који део понуде мења односно која документа накнадно доставља. По истеку рока за подношење понуда понуђач не може да повуче нити да мења своју понуду.

Неприхватљиве и неодговарајуће понуде комисија ће одбити. Наручилац ће извршити избор најповољније понуде применом критеријума најниже понуђене цене.

Додатне информације и објашњења у вези са припремом понуде заинтересовани понуђачи могу тражити у писменом облику и то најкасније 5 дана пре истека рока за подношење понуда на адресу Наручиоца:

„ЦРВЕНИ КРСТ СРБИЈЕ“  

11000 Београд, ул. Симина број 19

уз напомену „Објашњење за јавну набавку 92.820 амбалажних картонских кутија, број ЈН Д 3/19“.

 

  1. Увид, односно преузимање конкурсне документације

Увид, односно преузимање конкурсне документације неопходне за давње понуде може се извршити:

 

  1. Време и место отварања понуда

Отварање понуда ће бити јавно и обавиће га Комисија Наручиоца по истеку рока за подношење понуда, дана 15.5.2019. године у 12,05 часова и то на адреси Наручиоца: „Црвени крст Србије“  Београд, улица Симина број  19, сала у приземљу. Оверено и потписано пуномоћје за овлашћеног представника понуђача за присуствовање отварању понуде доставља се уз понуду (као посебно писмено) или се предаје Комисији за јавну набавку најкасније на отварању понуда. Директор, односно други законски заступник понуђача, Комисији за јавну набавку даје на увид личну карту.

 

  1. Рок у којем ће наручилац донети одлуку о избору најповољније понуде

Одлуку о избору најповољније понуде наручилац ће донети у оквирном року од 25 дана од дана отварања понуда.

 

                                                                                    Комисија за јавне набавке

                                                                                    Црвеног крста Србије