Симина 19, 11000 Београд, Србија; // телефон:+381 11 30 32 125; факс:+381 11 263 43 48;
      

9 артикала средстава хигијене за 8.000 породичних пакета


Бр.: ЈН Д 7/18 12.07.2018
Врста поступка: отворени поступак
Предмет: добра

ОПШТИ ПОДАЦИ О ЈАВНОЈ НАБАВЦИ

 

  1. Подаци о наручиоцу

Наручилац: ЦРВЕНИ КРСТ СРБИЈЕ

Адреса: Београд, Симина 19

Интернет страница: www.redcross.org.rs

 

  1. Врста поступка јавне набавке

Предметна јавна набавка се спроводи у отвореном поступку, у складу са чланом 32. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС“, бр. 68/15) и подзаконским актима којима се уређују јавне набавке.

 

  1. Предмет јавне набавке

Предмет јавне набавке бр. ЈН Д 7/18 су добра - 9 артикала средстава хигијене за 8000 породичних  пакета  за  социјално угрожене породице на територији Аутономне покраjине  Косова и Метохије у отвореном поступку јавне набавке велике вредности (број 33700000 из Општег речника набавки), а у вези Уговора о реализацији набавке, паковања и дистрибуције 8.000 породичних пакета хране и 8.000 породичних пакета хигијене за социјално угрожене породице на подручју АП Косово и Метохија број 401-00-0068/2018-05 од 30.5.2018. године, закљученог са Канцеларијом за Косово и Метохију, која обезбеђује средства за реализацију ове јавне набавке.

 

  1. Циљ поступка

Поступак јавне набавке се спроводи ради закључења уговора о јавној набавци.

 

  1. Контакт (лице или служба)

Лица за контакт су Мирко Васиљевић и Никола Радовановић

Е - mail адреса nabavke@redcross.org.rs

 

  1. Услови учешћа у поступку

Понуде морају бити у целини припремљене у складу са конкурсном документацијом. Право учешћа у поступку имају сва правна и физичка лица која испуњавају обавезне услове предвиђене чланом 75. и 76. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС“,бр. 68/15) и овом конкурсном документацијом и који могу извршити испоруку робе Црвеном крсту Косова и Метохије  регистрованом у АПР Републике Србије, у магацинима у Дољанима и Грачаници.

Понуђач који је самостално поднео понуду не може истовремено да учествује у заједничкој понуди или као подизвођач. Учешће једног лица у више од једне понуде резултираће тиме што ће се такве понуде одбити као неприхватљиве.

 

  1. Увид, односно преузимање конкурсне документације

Увид, односно преузимање конкурсне документације неопходне за давaње понуде може се извршити:

са Портала Управе за јавне набавке www.portal.ujn.gov.rs

са сајта Наручиоца www.redcross.org.rs

у просторијама „Црвени крст Србије“  Београд, улица Симина број 19, канцеларија број 12, радним данима од 12.00 до 15.00 часова

 

  1. Рок у којем ће наручилац донети одлуку о избору најповољније понуде

Одлуку о избору најповољније понуде наручилац ће донети најкасније у року од 25 дана од дана отварања понуда.

 

                                                                                    Комисија за јавне набавке

                                                                                    Црвеног крста Србије