Симина 19, 11000 Београд, Србија; // телефон:+381 11 30 32 125; факс:+381 11 263 43 48;
      

ЈН 16/19 Куповина два возила


Бр.: ЈН 16/19 17.04.2019
Врста поступка: јавна набавка мале вредности
Предмет: добра

ОПШТИ ПОДАЦИ О ЈАВНОЈ НАБАВЦИ

 

  1. Подаци о наручиоцу

Наручилац: ЦРВЕНИ КРСТ СРБИЈЕ

Адреса: Београд, ул. Симина број 19

Интернет страница: www.redcross.org.rs

 

  1. Врста поступка јавне набавке

Предметна јавна набавка се спроводи у поступку јавне набавке мале вредности, у складу са Законом и подзаконским актима којима се уређују јавне набавке.

 

  1. Предмет јавне набавке

Предмет јавне набавке бр. ЈН Д 16/19 су добра НАБАВКА 2 ВОЗИЛА ПУТЕМ ФИНАНСИЈСКОГ ЛИЗИНГА.

 

  1. Циљ поступка

Поступак јавне набавке се спроводи ради закључења уговора о јавној набавци два возила са отплатом на лизинг.

 

  1. Контакт (лице или служба)

Лица  за контакт: Мирко Васиљевић, Никола Радовановић и Личина Срђан

Е - mail адреса и телефон: nabavke@redcross.org.rs  телефон 011/3032 125 локал 123

локал 116 и локал 118.

Контакти се могу обавити и пошта доставити искључиво радним даном до 15,00 часова.  Уколико је пошта или електронска пошта стигла у суботу, недељу и другим нерадним даном или радном даном после 15,00 часова, сматраће се да је примљена првог наредног радног дана.

 

  1. Врста поступка јавне набавке

Предметна јавна набавка се спроводи се у поступку јавне набавке мале вредности у складу са чланом 39. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС“, бр. 68/15).  

 

  1. Услови учешћа у поступку

Понуде морају бити у целини припремљене у складу са конкурсном документацијом. Право учешћа у поступку имају сва правна и физичка лица која испуњавају обавезне услове предвиђене чланом 75. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС“,бр. 68/15) и додатне услове које је дефинисао наручилац у овог јавног набавци.

Понуђач који је самостално поднео понуду не може истовремено да учествује у заједничкој понуди или као подизвођач. Учешће једног лица у више од једне понуде резултираће тиме што ће се такве понуде одбити као неприхватљиве.

 

  1. Рок, начин и место подношења понуде

Понуда се подноси непосредно или путем поште у затвореној коверти овереној печатом на адресу:

„ЦРВЕНИ КРСТ СРБИЈЕ“  11000 Београд, ул. Симина број 19

са назнаком: „ПОНУДА за ЈН Д 16/19 – возила путем финансијског лизинга,  НЕ ОТВАРАТИ“.

На полеђини коверте уписује се назив и адреса понуђача, а пожељно је и број телефона и

име и презиме овлашћеног лица за контакт и електронску адресу. Наручилац ће, по пријему понуде, назначити датум и сат њеног пријема и понуђачу ће, на његов захтев, издати потврду о пријему. У потврди о пријему наручилац ће навести датум и сат пријема понуде.

 

Рок за подношење понуда је 24.4.2019. године до 13.00 часова, без обзира на који начин се понуде достављају. Понуда која је поднета по истеку наведеног датума и сата сматраће се неблаговременом и Наручилац ће је, по окончању поступка отварања понуда, вратити неотворену понуђачу са назнаком да је поднета неблаговремено. Незатворена понуда неће се разматрати и биће враћена понуђачу на исти начин као и неблаговремена понуда. У року за подношење понуде понуђач може да измени, допуни или опозове своју понуду, на начин који је одређен за подношење понуде. Понуђач је дужан да јасно назначи који део понуде мења односно која документа накнадно доставља. По истеку рока за подношење понуда понуђач не може да повуче нити да мења своју понуду. Неблаговремене, и незатворене понуде неће бити размотрене. Комисија Наручиоца ће разматрати само благовремене, одговарајуће и прихватљиве  понуде.

Неприхватљиве понуде наручилац ће одбити. Наручилац ће извршити избор најповољније понуде применом критеријума „најнижа понуђена цена за бруто понуђену цену за оба возила“.

 

Додатне информације и објашњења у вези са припремом понуде заинтересовани понуђачи могу тражити у писменом облику и то најкасније 5 дана пре истека рока за подношење понуда на адресу Наручиоца:

„ЦРВЕНИ КРСТ СРБИЈЕ“  

11000 Београд, ул. Симина број 19

уз напомену „Појашњење конкурсне документације за јавну набавку 2 возила, број ЈН Д 16/19“.

 

  1. Увид, односно преузимање конкурсне документације

Увид, односно преузимање конкурсне документације неопходне за давње понуде може се извршити:

  • у просторијама Црвеног крста Србије, у  Београду, улица Симина број  19 , канцеларија 12, радним данима од 12.00 до 15.00 часова
  • са Портала јавних набавки  portal.ujn.gov.rs  
  • са сајта Наручиоца www.redcross.org.rs
  • Контакти се могу обавити и пошта доставити искључиво радним даном до 15,00 часова.  Уколико је пошта или електронска пошта стигла у суботу, недељу и другим нерадним даном или радном даном после 15,00 часова, сматраће се да је примљена првог наредног радног дана.

 

  1. Време и место отварања понуда

Отварање понуда ће бити јавно и обавиће га Комисија Наручиоца по истеку рока за подношење понуда, дана 24.4.2019. године и то на адреси  Наручиоца: „Црвени крст Србије“  Београд, улица Симина број 19, сала у приземљу. Оверено и потписано пуномоћје за овлашћеног представника понуђача за присуствовање отварању понуде доставља се уз понуду (као посебно писмено) или се предаје Комисији за јавну набавку најкасније на отварању понуда. Директор или други законски заступник као овлашћени представник понуђача Комисији за јавну набавку даје на увид личну карту.

 

  1. Рок у којем ће наручилац донети одлуку о избору најповољније понуде

Одлуку о избору најповољније понуде наручилац ће донети у року од 10 дана од дана отварања понуда.

                                                                       

                                                                                    Комисија за јавне набавке

                                                                                    Црвеног крста Србије