Simina 19, 11000 Beograd, Srbija; // telefon:+381 11 30 32 125; faks:+381 11 263 43 48;
      

CRVENI KRST SRBIJE I LIDL: ZA STABILNIJE REZERVE KRVI


22.03.2024

Kompanija Lidl Srbija je tradicionalni partner Crvenog krsta Srbije i kroz prepoznavanje korporativne odgovornosti tokom prethodnih godina kroz više akcija podržala je humanitarne aktivnosti Crvenog krsta Srbije.

Ove godine, Lidl Srbija nastavlja da neguje zajedničke vrednosti sa Crvenim krstom Srbije, kao što su isticanje zdravog stila života, altruizma i humanosti, zbog čega donira sredstva u iznosu od 1.800.000 dinara Crvenom krstu Srbije, proširujući svoj domen podrške.

Svrha ove donacije je u cilju podrške dobrovoljnom davalaštvu krvi i mladim volonterima okupljenim u „Klubove 25“,  koji su njemu posvećeni. Tim povodom, već su održane prve radionice sa volonterima Crvenog krsta Srbije i kreiran je plan akcija za 2024. godinu.

Podsećamo da je na početku 2024. godine, kompanija Lidl Srbija zajedno sa Crvenim krstom Srbije realizovala projekat „Mala dela su velika stvar“, čime se po proceni pomoglo više od 2.500 domaćinstava tako da imaju svoj obrok. Uz pomoć potrošača, korisnicima humanitarnih programa Crvenog krsta Srbije tada su obezbeđene tri velike donacije u ukupnom iznosu od više od 6,5 miliona dinara.

Kompanija je prepoznala značaj dobrovoljnog davalaštva krvi i da za krv nema zamene.

Upravo stoga, sa saznanjem da je u Srbiji dnevno potrebno obezbediti gotovo 1.000 jedinica krvi, što je u određenim periodima godine veoma izazovno, pruža podršku Crvenom krstu Srbije sa ciljem da doprinese povećanju broja jedinica prikupljene krvi i broja volontera svakim danom u 2024. godini, te na ovaj način učestvuje u obezbeđivanju dovoljnih rezervi za svoje sugrađane.

Naša saradnja sa Crvenim krstom Srbije kroz različite projekte datira skoro od samog početka našeg poslovanja u Srbiji, a ove godine kroz doniranje sredstava za podršku dobrovoljnom davalaštvu krvi, težimo da dodatno osnažimo njihov doprinos društvu i ohrabrimo mlade ljude da se uključe u akcije i daju krv, čije rezerve nikada nisu prevelike“, izjavila je Aleksandra Mirić ispred CSR odeljenja kompanije Lidl Srbija. 

Crveni krst Srbije je kontinuirano posvećen dobrovoljnom davalaštvu, a ove godine ima u tome podršku i od kompanije Lidl Srbija. Samo na nedeljnom nivou, Crveni krst Srbije u proseku organizuje sa svojim volonterima oko 70 akcija dobrovoljnog davanja krvi širom Srbije.

„Crvenom krstu Srbije zakonom su povereni promocija, regrutovanje i zadržavanje davalaca krvi. Sarađujemo sa svim ovlašćenim transfuzijskim ustanovama u zemlji u ostvarivanju plana potreba za krvlju, a u tome su ključna snaga volonteri, koje ovim projektom kompanija Lidl Srbija osnažuje, da budemo još spremniji i brojniji kad je u pitanju komunikacija sa davaocima krvi, kao i potencijalnim davaocima krvi. Posebna nam je čast što naš entuzijazam i posvećenost kompanija Lidl Srbija prepoznaje u različitim poljima našeg delovanja u korist društva“, izjavio je Ljubomir Miladinović, Generalni sekretar Crvenog krsta Srbije.

“Klubovi 25“ okupljaju mlade, uzrasta od 16 do 30 godina sa ciljem promocije dobrovoljnog, nenagrađenog i anonimnog davanja krvi. Svoje ime duguju činjenici da njihovi članovi za cilj imaju da u toku života dobrovoljno daju krv 25 puta u životu.

Foto: Lidl Srbija KD