Simina 19, 11000 Beograd, Srbija; // telefon:+381 11 30 32 125; faks:+381 11 263 43 48;
      

CRVENOM KRSTU SEDAM TONA HRANE OD LIDLA


04.10.2019

Kompanija Lidl Srbija je donirala 7 tona hrane Crvenom krstu Srbije za pomoć socijalno-ugroženim grupama, a donacijom je obuhvaćeno oko 7.000 pojedinaca. Kroz mrežu lokalnih organizacija Crvenog krsta, Lidl je hranu podelio u 8 lokalnih zajednica - Beogradu, Vršcu, Kovinu, Paraćinu, Nišu, Gadžinom Hanu, Leskovcu i Bujanovcu.

Ova donacija deo je strategije društveno odgovornog poslovanja Lidla Srbija pod parolom „Na putu prema sutra“ u kome je kompanija do sada već na različite načine doprinela unapređenju uslova života u opštinama u kojima je otvorila svoje prodavnice.   

„Godinu dana poslovanja obeležilo je mnogo susreta sa potrošačima širom Srbije, pa smo želeli da se povodom prvog rođendana zahvalimo i ugroženima, čineći ih, na taj način, delom naše zajednice.  Ujedno smo ovom donacijom želeli da damo pozitivan primer i podstaknemo što veći broj ljudi na solidarnost“, izjavila je rukovodilac korporativnih komunikacija u kompaniji Lidl Srbija Martina Petrović.

Imajući u vidu stanje ugroženih grupa u ovim sredinama, Crveni krst je donaciju najvećim delom usmerio na ustanove koje unapređuju kvalitet života osoba sa smetnjama u razvoju i korisnike programa narodnih kuhinja.

 „Zahvaljujemo Lidlu na ovoj veoma značajnoj donaciji. Donacija od 7 tona hrane kojom je obuhvaćeno oko 7.000 posebno ranjivih građana izuzetno doprinosi ostvarenju humanitarne misije Crvenog krsta Srbije - olakšati život najranjivijima među nama - porodicama koje često nemaju dovoljno ni za ishranu. Uvereni smo u nastavak uspešne saradnje sa Lidlom Srbija, kao i da će ovaj primer društveno odgovorne kompanije podstaći i druge da na svoj način osmisle slične akcije“, istakao je Ljubomir Miladinović, generalni sekretar Crvenog krsta Srbije, tokom prijema donacije.

Lidl Srbija nastavlja saradnju sa Crvenim krstom Srbije, gde će u narednim mesecima u svojim prodavnicama ljude dobre volje informisati na koji način mogu da se uključe i budu deo njihovih humanitarnih akcija.

„Na putu prema sutra“

Kao internacionalni trgovinski lanac, Lidl Srbija u svakodnevnom delovanju, osim ekonomskih, u obzir uzima i društvene i ekološke faktore. Kroz moto odgovornosti „Na putu prema sutra“, kompanija Lidl Srbija se trudi da na duge staze gradi strategiju društveno odgovornog poslovanja koja treba da ima pozitivan uticaj na celokupno okruženje. Lidlove društveno odgovorne aktivnosti zasnivaju se na 5 stubova odgovornosti: asortiman, zaposleni, životna sredina, društvo i poslovni partneri.

 

O Lidlu

Kompanija Lidl deo je nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta i broji više od 287.000 zaposlenih. Na osnovu nacionalnih nagrada za najboljeg maloprodavca u više zemalja Evrope, Lidl je nosilac priznanja „Retailer of the Year Europe” za 2018/2019.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 30 prodavnica u 22 grada širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu.

 

Kontakt za medije:

Jovana Đinković, Executive Group, jovana_djinkovic@eg.rs, press@lidl.rs, +381 60 70 71 058

https://www.lidl.rs

Media centar LINK

Facebook Lidl Srbija

Instagram Lidl Srbija