Simina 19, 11000 Beograd, Srbija; // telefon:+381 11 30 32 125; faks:+381 11 263 43 48;
      

Donacija kompanije DM narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije


01.12.2021

Drugu godinu za redom, kompanija DM drogerie markt, povodom „crnog petka“ umesto dodatnih popusta, 5% prometa ostvarenog tog dana, donira za pojačavanje obroka u Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije. Ove godine, iznos donacije je 3.500.000 dinara.

„Svaka podrška zajednici u kojoj poslujemo i živimo je važna, kako pojedinaca tako i kompanija. Trudimo se da kroz kontinuiran rad na poboljšanju života u našoj zemlji, skrenemo pažnju javnosti na stvari koje su zaista bitne, i na taj način poslužimo kao primer i drugim kompanijama. Na „Giving Friday“ kampanju, koju sprovodimo u svim zemljama dm Grupe, naročito smo ponosni. Posebno nas raduje što je ova akcija prepoznatljiva i široj javnosti. Drugi put zaredom rešili smo da sredstva od ovog dana usmerimo narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije, sa ciljem da napravimo pomak u borbi protiv jednog od najvećih globalnih problema kao što je rastuća glad u svetu. Nastavićemo da poslujemo negujući humani duh i epitet društveno najangažovanije kompanije u zemlji“, rekla je Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm Srbija i Severna Makedonija.

„Crveni krst Srbije se zahvaljuje kompaniji DM na ovoj humanitarnoj pomoći. Solidarnost gradjana je uvek potrebna da  bi naši sugrađani kojima je svaki dan ispunjen teškoćama, osetili brigu i podršku čitavog društva. Okolnosti u kojima poslednjih gotovo dve godine živimo uslovljene pandemijom COVID 19 dodatno usložnjavaju uslove života najugroženijih među ugroženima. Sredstva koja je kompanija DM, uz podršku svojih  potrošača donirala, biće utrošena upravo za one među nama kojima je potrebna pomoć u okviru Programa narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije. Verujem da će primer vaše  kompanije slediti i druga društveno odgovorna preduzeća, organizacije i pojedinci“ izjavio je generalni sekretar Crvenog krsta Srbije Ljubomir Miladinović.

Prethodna realizacija donacije je koncipirana na način za koji je donator iskazao jaku volju, a to je da pored direktnog humanitarnog aspekta u pogledu namene donacije odnosno njenih pimaoca, drugi aspekt – aspekt nabavke artikala hrane bude sproveden na način kojim će se pružiti podrška i doprinos socijalnom zapošljavanju. S toga su se namirnice nabavljale od malih proizvođača, odnosno poljoprivrednih gazdinastava, zadruga... Isti koncept će biti primenjen i tokom realizacije ovogodišnje donacije.