Simina 19, 11000 Beograd, Srbija; // telefon:+381 11 30 32 125; faks:+381 11 263 43 48;
      

LIDL DONIRAO 1.800.000 DINARA CRVENOM KRSTU SRBIJE


13.10.2022

Nakon što je, u periodu od 5. septembra do 5. oktobra, za svaki kupljeni proizvod iz asortimana S ljubavlju, domaće, kompanija Lidl Srbija izdvajala po 1 dinar, sakupljeno je 1.800.000 dinara i donirano Crvenom krstu Srbije.

Povodom proširenja stalne ponude S ljubavlju, domaće proizvoda, koja sada obuhvata nove artikle domaće proizvodnje poput lenje pite sa jabukom, urnebes salate, vojvođanskih golica i domaćih jaja iz slobodnog uzgoja, još jedna Lidlova humanitarna kampanja naišla je na pozitivan odziv kod njenih potrošača. Tokom ove akcije, najprodavaniji su bili mlečni proizvodi, od kojih se istakao šumadijski jogurt sa čak 4% mm. Lidlov S ljubavlju, domaće brend, koji se sastoji od 90 proizvoda isključivo domaćih proizvođača, za cilj ima da sačuva gastronomski identitet Srbije, podrži proizvode vrhunskog kvaliteta i pomogne domaćim preduzetnicima da plasiraju svoje proizvode i ponude ih potrošačima u 35 gradova širom zemlje.

„Zahvalni smo svim potrošačima koji su se odazvali akciji i prepoznali njen značaj. Ovom humanitarnom akcijom uspeli smo da pomognemo domaćem preduzetništvu, što je uvek važan deo našeg poslovanja, dok smo istovremeno čak 1.800.000 dinara donirali u dobrotvorne svrhe partneru koji svakodnevno brine o našim sugrađanima“, izjavila je Aleksandra Mirić, CSR specijalista u sektoru Korporativne komunikacije kompanije Lidl Srbija.

Sredstva donirana Crvenom krstu Srbije će biti iskorišćena za osnivanje Nacionalnog trening centra u kojem će se vršiti obuka za pružanje prve pomoći u slučaju srčanog zastoja, budući da podaci govore da sve više ljudi boluje od koronarnih i povezanih bolesti.

„Veoma smo zahvalni kompaniji Lidl, našem tradicionalnom partneru, koja je i ovog puta prepoznala naše zalaganje da ukažemo na rastući zdravstveni problem i učinimo sve kako bismo ga rešili. Važno je imati što više edukovanog stanovništva koje može da pomogne prilikom neželjenih, ali životnih i realnih situacija. Poznavanje tehnika prve pomoći dovodi do toga da se ljudi manje plaše da pristupe oživljavanju i pomognu drugima“, izjavio je Ljubomir Miladinović, generalni sekretar Crvenog krsta Srbije.

Podsećanja radi, Lidl Srbija i Crveni krst Srbije su u prošlosti zajedničkim snagama uspešno sproveli nekoliko akcija solidarnosti sa ciljem pomoći ugroženom stanovništvu obnovivši i deo opreme u kuhinjama u kojima Crveni krst u Srbiji priprema tople obroke ugroženima u okviru programa Narodne kuhinje.

 

O Lidlu

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 11.550 prodavnica, kao i više od 200 logističkih centara i skladišta u 30 zemalja sveta.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 63 prodavnice u 35 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” za 2021. i 2022. godinu. 

Kontakt za medije:

Dragana Milačak, RED Communication, Email: dragana.milacak@redc.rs, Mob: +381 64 875 2671

Sara Trajković, RED Communication, Email: sara.trajkovic@redc.rs, Mob: +381 65 563 66 08

press@lidl.rs

www.lidl.rs

Media centar LINK

Instagram Lidl Srbija