Simina 19, 11000 Beograd, Srbija; // telefon:+381 11 30 32 125; faks:+381 11 263 43 48;
      

LIDL SRBIJA: PAKETI POMOĆI ZA CRVENI KRST SRBIJE


08.04.2020

U želji da pomogne građanima u nerazvijenim sredinama da prebrode situaciju izazvanu epidemijom virusa Korona, kompanija Lidl Srbija je Crvenom krstu Srbije donirala potrebne namirnice i higijenska sredstva.

Crvenom krstu Srbije, koji se svakodnevno trudi da u vanrednom stanju oni najugroženiji imaju svu potrebnu pomoć, ova kompanija uputila je 10 tona proizvoda u vrednosti od oko 10.000 evra. Za one kojima je to najpotrebnije u Babušnici, Beloj Palanci i Dimitrovgradu, od dela pristiglih namirnica biće napravljeni mesečni porodični paketi, dok će ostatak biti usmeren na jednu od narodnih kuhinja.

 

„U ovako složenim i teškim vremenima postoje društveno odgovorne kompanije koje razumeju da je solidarnost i humanost osnova opstanka svakog pojedinca i društva u celini. Zahvaljujemo kompaniji Lidl Srbija što je i ovoga puta pomogla socijalno najugroženijim porodicama i korisnicima programa narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije. Dobrota pokazana danas pruža nadu da se svaka nevolja može lakše savladati, ako smo solidarni i ujedinjeni u humanosti. To volonteri i zaposleni Crvenog krsta Srbije pokazuju svakoga dana pružajući pomoć građanima, a društveno odgovorne kompanije nam pomažu da svakodnevne izazove uspešno savladamo“, izjavio je predsednik Crvenog krsta Srbije prof. dr Dragan Radovanović.

Saradnjom Crvenog krsta Srbije i Lidla Srbija započetom u 2019. godini, pružena je pomoć mnogim socijalno ugroženim pojedincima i porodicama. Okupljeni oko zajedničke ideje promovisanja solidarnosti i u vanrednim okolnostima, ova kompanija i Crveni krst zajednički su se saglasili na koji način je moguće doprineti porodicama u pomenutim lokalnim sredinama.

„Kao što se trudimo da obezbedimo hranu na policama naših prodavnica, tako želimo da u ovim okolnostima obroci budu i u domovima onih kojima je to posebno potrebno. Nakon zajedničkog dogovora, donirali smo osnovne namirnice kao što su pirinač, ulje, so, šećer, konzervirana hrana, ali i sredstva za higijenu. Smatramo da je veoma važno pokazati solidarnost i odgovornost prema svim društvenim grupama i želimo da tome i doprinesemo“, rekla je Martina Petrović, rukovodilac korporativnih komunikacija kompanije Lidl Srbija.

Lidl Srbija, pod motom održivog poslovanja „Za bolje sutra“, trudiće se da nastavi da pruža podršku zajednici. Ova kompanija je nedavno donirala i novčana sredstva UNICEF-u za kupovinu zaštitnih vizira za zdravstvene radnike u Srbiji.

„Za bolje sutra“

Kao internacionalni trgovinski lanac, Lidl Srbija u svakodnevnom delovanju, osim ekonomskih, u obzir uzima i društvene i ekološke faktore. Kroz moto odgovornosti „Za bolje sutra“, kompanija Lidl Srbija se trudi da na duge staze gradi strategiju društveno odgovornog poslovanja koja treba da ima pozitivan uticaj na celokupno okruženje. Lidlove društveno odgovorne aktivnosti zasnivaju se na 5 stubova: asortiman, zaposleni, životna sredina, društvo i poslovni partneri.

 

O Lidlu

Kompanija Lidl deo je nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta i broji više od 287.000 zaposlenih. Na osnovu nacionalnih nagrada za najboljeg maloprodavca u više zemalja Evrope, Lidl je nosilac priznanja „Retailer of the Year Europe” za 2018/2019.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 39 prodavnica u 27 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu.