OPŠTI PODACI O JAVNOJ NABAVCI
- Podaci o naručiocu
Naručilac: CRVENI KRST SRBIJE
Adresa: Beograd, Simina 19
Internet stranica: www.redcross.org.rs
- Vrsta postupka javne nabavke
Predmetna javna nabavka se sprovodi u postupku male vrednosti, u skladu sa članom 39. stav 1. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS“, br. 68/2015) i podzakonskim aktima kojima se uređuju javne nabavke.
- Predmet javne nabavke
Predmet javne nabavke br. JN D 11/18 su dobra – jedan desktop računar
- Cilj postupka
Postupak javne nabavke se sprovodi radi zaključenja ugovora o kupoprodaji sa najpovoljnijim ponuđačem/ima.
5. Kontakt (lice ili služba)
Lica za kontakt su Mirko Vasiljević i Nikola Radovanović.
E - mail adrese: mirkov@redcross.org.rs ; nikola.radovanovic@redcross.org.rs
6. Uslovi za učešće u postupku
Ponude moraju biti u celini pripremljene u skladu sa konkursnom dokumentacijom. Pravo učešća u postupku imaju sva pravna i fizička lica koja ispunjavaju obavezne uslove predviđene članom 75. Zakona o javnim nabavkama i ovom konkursnom dokumentacijom. Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač. Učešće jednog lica u više od jedne ponude rezultiraće time što će se takve ponude odbiti kao neprihvatljive.
7. Uvid, odnosno preuzimanje konkursne dokumentacije
Uvid, odnosno preuzimanje konkursne dokumentacije neophodne za davanje ponude može se
izvršiti:
- sa Portala Uprave za javne nabavke portal.ujn.gov.rs
- sa sajta Naručioca www.redcross.org.rs
- u prostorijama „Crveni krst Srbije“ Beograd, ulica Simina broj 19, kancelarija 12, radnim danima od 12.00 do 15.00 časova
8. Rok u kojem će naručilac doneti odluku o izboru najpovoljnije ponude
Odluku o izboru najpovoljnije ponude naručilac će doneti najkasnije u roku od 10 dana od dana otvaranja ponuda.
Komisija za javne nabavke
Crvenog krsta Srbije