OPŠTI PODACI O JAVNOJ NABAVCI
- Podaci o naručiocu
Naručilac: CRVENI KRST SRBIJE
Adresa: Beograd, Simina 19
Internet stranica: www.redcross.org.rs
- Vrsta postupka javne nabavke
Predmetna javna nabavka se sprovodi u postupku male vrednosti, u skladu sa članom 39. stav 1. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS“, br. 68/2015) i podzakonskim aktima kojima se uređuju javne nabavke.
- Predmet javne nabavke
Predmet javne nabavke br. JN D 11/17-3 su dobra – fotokopir aparat za potrebe programa Crvenog krsta Srbije Podmladak i omladina: oznaka 30230000 iz Opšteg rečnika nabavki.
Sredstva za ovu javnu nabavku su obezbeđena iz prihoda po osnovu člana 15. Zakona o Crvenom krstu Srbije.
- Cilj postupka
Postupak javne nabavke se sprovodi radi zaključenja ugovora o kupoprodaji sa najpovoljnijim ponuđačem.
- Kontakt (lice ili služba)
Lice za kontakt je Nikola Radovanović.
E - mail: nikola.radovanovic@redcross.org.rs
- Uslovi za učešće u postupku
Ponude moraju biti u celini pripremljene u skladu sa konkursnom dokumentacijom. Pravo učešća u postupku imaju sva pravna i fizička lica koja ispunjavaju obavezne uslove predviđene članom 75. Zakona o javnim nabavkama i ovom konkursnom dokumentacijom. Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač. Učešće jednog lica u više od jedne ponude rezultiraće time što će se takve ponude odbiti kao neprihvatljive.
- Uvid, odnosno preuzimanje konkursne dokumentacije
Uvid, odnosno preuzimanje konkursne dokumentacije neophodne za davanje ponude može se
izvršiti:
- sa Portala Uprave za javne nabavke portal.ujn.gov.rs
- sa sajta Naručioca www.redcross.org.rs
- u prostorijama „Crveni krst Srbije“ Beograd, ulica Simina broj 19, kancelarija 12, radnim danima od 12.00 do 15.00 časova
- Rok u kojem će naručilac doneti odluku o izboru najpovoljnije ponude
Odluku o izboru najpovoljnije ponude naručilac će doneti najkasnije u roku od 10 dana od dana otvaranja ponuda.
Komisija za javne nabavke
Crvenog krsta Srbije