OPŠTI PODACI O JAVNOJ NABAVCI
- Podaci o naručiocu
Naručilac: CRVENI KRST SRBIJE
Adresa: Beograd, ul. Simina broj 19
Internet stranica: www.redcross.org.rs
- Vrsta postupka javne nabavke
Predmetna javna nabavka se sprovodi u otvorenom postupku, u skladu sa Zakonom i podzakonskim aktima kojima se uređuju javne nabavke.
- Predmet javne nabavke
Predmet javne nabavke br. JN D 4/18 su dobra – oznaka broj 15000000 – hrana iz Opšteg rečnika nabavki, prehrambeni artikli za rad Dečijeg odmarališta Crvenog krsta Srbije u Baošićima u Crnoj Gori u letnjoj sezoni 2018. godine, u okviru 8 partija.
- Cilj postupka
Postupak javne nabavke se sprovodi radi zaključenja ugovora o javnoj nabavci sa okvirnim količinama namirnica koje će se nabavljati i sukcesivno isporučivati.
- Kontakt lice
Lica za kontakt: Mirko Vasiljević, Nikola Radovanović i Momčilo Bjelivuk.
E - mail adresa i telefon: mirkov@redcross.org.rs ; nikola.radovanovic@redcross.org.rs telefon 011/3032 125 lokali 123, 118 i 134.
- Vrsta postupka javne nabavke
Predmetna javna nabavka se sprovodi se u otvorenom postupku u skladu sa članom 32. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS“, br. 68/2015).
- Uslovi učešća u postupku
Ponude moraju biti u celini pripremljene u skladu sa konkursnom dokumentacijom. Pravo učešća u postupku imaju sva pravna i fizička lica koja ispunjavaju obavezne uslove predviđene članom 75. i 76. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS“,br. 68/2015).
Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač. Učešće jednog lica u više od jedne ponude rezultiraće time što će se takve ponude odbiti kao neprihvatljive.
- Rok, način i mesto podnošenja ponude
Ponuda se podnosi neposredno ili putem pošte u zatvorenoj koverti overenoj pečatom na adresu:
„CRVENI KRST SRBIJE“
11000 Beograd, ul. Simina broj 19
sa naznakom: „PONUDA za JN D 4/18- NE OTVARATI“.
Na poleđini koverte upisuje se naziv i adresa ponuđača, a poželjno je i broj telefona, ime i prezime ovlašćenog lica za kontakt i elektronska adresa. Naručilac će, po prijemu ponude, naznačiti datum i sat njenog prijema i ponuđaču će, na njegov zahtev, izdati potvrdu o prijemu. U potvrdi o prijemu naručilac će navesti datum i sat prijema ponude. Rok za podnošenje ponuda je do 30. marta 2018. godine do 12.00 časova, bez obzira na koji način se ponude dostavljaju. Ponuda koja je naručiocu stigne po isteku navedenog datuma, sata i minuta smatraće se neblagovremenom i Naručilac će je, po okončanju postupka otvaranja ponuda, vratiti neotvorenu ponuđaču sa naznakom da je podneta neblagovremeno. Nezatvorena ponuda neće se razmatrati i biće vraćena ponuđaču na isti način kao i neblagovremena ponuda. U roku za podnošenje ponude ponuđač može da izmeni, dopuni ili opozove svoju ponudu, na način koji je određen za podnošenje ponude. Ponuđač je dužan da jasno naznači koji deo ponude menja odnosno koja dokumenta naknadno dostavlja. Po isteku roka za podnošenje ponuda ponuđač ne može da povuče niti da menja svoju ponudu. Neblagovremene, i nezatvorene ponude neće biti razmotrene. Komisija Naručioca će razmatrati samo blagovremene, odgovarajuće i prihvatljive ponude.
Neprihvatljive ponude naručilac će odbiti. Naručilac će izvršiti izbor najpovoljnije ponude primenom kriterijuma najniže ponuđene cene.
Dodatne informacije i objašnjenja u vezi sa pripremom ponude zainteresovani ponuđači mogu tražiti u pismenom obliku i to najkasnije 5 dana pre isteka roka za podnošenje ponuda na adresu Naručioca:
„CRVENI KRST SRBIJE“
11000 Beograd, ul. Simina broj 19
faks: 011/2634-348
elektronska pošta: mirkov@redcross.org.rs
uz napomenu „Pojašnjenje za javnu nabavku hrane za Baošić , broj JN D 4/18“.
- Uvid, odnosno preuzimanje konkursne dokumentacije
Uvid, odnosno preuzimanje konkursne dokumentacije neophodne za davnje ponude može se izvršiti:
sa Portala Uprave za javne nabavke portal.ujn.gov.rs
sa sajta Naručioca www.redcross.org.rs
- Vreme i mesto otvaranja ponuda
Otvaranje ponuda će biti javno i obaviće ga Komisija Naručioca po isteku roka za podnošenje ponuda, dana 30. marta 2018. godine u 12,05 časova i to na adresi Naručioca: „Crveni krst Srbije“ Beograd, ulica Simina broj 19, sala u prizemlju. Overeno i potpisano punomoćje za ovlašćenog predstavnika ponuđača za prisustvovanje otvaranju ponude dostavlja se uz ponudu (kao posebno pismeno) ili se predaje Komisiji za javnu nabavku najkasnije na otvaranju ponuda. Direktor, kao ovlašćeni predstavnik ponuđača, Komisiji za javnu nabavku daje na uvid ličnu kartu.
- Rok u kojem će naručilac doneti odluku o izboru najpovoljnije ponude
Odluku o izboru najpovoljnije ponude naručilac će doneti u okvirnom roku od 25 dana od dana otvaranja ponuda.
Komisija za javne nabavke
Crvenog krsta Srbije