OPŠTI PODACI O JAVNOJ NABAVCI
- Podaci o naručiocu
Naručilac: CRVENI KRST SRBIJE
Adresa: Beograd, Simina 19
Internet stranica: www.redcross.org.rs
- Vrsta postupka javne nabavke
Predmetna javna nabavka se sprovodi u otvorenom postupku, u skladu sa članom 32. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS“, br. 68/15) i podzakonskim aktima kojima se uređuju javne nabavke.
- Predmet javne nabavke
Predmet javne nabavke br. JN D 19/17 su dobra - 3 artikala hrane za program ,,Priprema za delovanje u nesrećama – obezbeđivanje minimuma humanitarnih potreba i primena utvrđenih standarda u opremanju i obuci timova Crvenog krsta za delovanje u nesrećama – 2017. godina''
- Cilj postupka
Postupak javne nabavke se sprovodi radi zaključenja ugovora o javnoj nabavci.
- Kontakt (lice ili služba)
Lica za kontakt su Mirko Vasiljević i Nikola Radovanović.
E - mail adresa mirkov@redcross.org.rs ; nikola.radovanovic@redcross.org.rs
- Uslovi za učešće u postupku
Ponude moraju biti u celini pripremljene u skladu sa konkursnom dokumentacijom. Pravo učešća u postupku imaju sva pravna i fizička lica koja ispunjavaju obavezne uslove predviđene članom 75. i Zakona i ovom konkursnom dokumentacijom.
Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač. Učešće jednog lica u više od jedne ponude rezultiraće time što će se takve ponude odbiti kao neprihvatljive.
- Uvid, odnosno preuzimanje konkursne dokumentacije
Uvid, odnosno preuzimanje konkursne dokumentacije neophodne za davanje ponude može se
izvršiti:
sa Portala Uprave za javne nabavke www.portal.ujn.gov.rs
sa sajta Naručioca www.redcross.org.rs
u prostorijama „Crveni krst Srbije“ Beograd, ulica Simina broj 19 , kancelarija 12, radnim danima od 12.00 do 15.00 časova
- Rok u kojem će naručilac doneti odluku o izboru najpovoljnije ponude
Odluku o izboru najpovoljnije ponude naručilac će doneti najkasnije u roku od 25 dana od dana otvaranja ponuda.
Komisija za javne nabavke
Crvenog krsta Srbije