OPŠTI PODACI O JAVNOJ NABAVCI
- Podaci o naručiocu
Naručilac: CRVENI KRST SRBIJE
Adresa: Beograd, Simina 19
Internet stranica: www.redcross.org.rs
- Vrsta postupka javne nabavke
Predmetna javna nabavka se sprovodi u otvorenom postupku, u skladu sa članom 32. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS“, br. 68/15) i podzakonskim aktima kojima se uređuju javne nabavke.
- Predmet javne nabavke
Predmet javne nabavke br. JN D 6/17 su dobra - 10 artikala hrane za 8000 porodičnih paketa hrane za socijalno ugrožene porodice na Kosovu i Metohiji, broj 15000000 iz Opšteg rečnika nabavki, u vezi realizacije Ugovora o realizaciji nabavke, pakovanja i distribucije 8.000 porodičnih paketa hrane i 8.000 porodičnih paketa higijene za socijalno ugrožene porodice na području AP Kosovo i Metohija broj 401-00-00826/2016-05od 22.8.2017.. godine
- Cilj postupka
Postupak javne nabavke se sprovodi radi zaključenja ugovora o javnoj nabavci.
- Kontakt
Lica za kontakt su Mirko Vasiljević, Nikola Radovanović i Jelena Radojičić.
Telefon: 011/3032-125, lokali 123,118 i 127.
E - mail adrese mirkov@redcross.org.rs ; nikola.radovanovic@redcross.org.rs
- Uslovi učešća u postupku
Ponude moraju biti u celini pripremljene u skladu sa konkursnom dokumentacijom. Pravo učešća u postupku imaju sva pravna i fizička lica koja ispunjavaju obavezne uslove predviđene članom 75. i 76. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS“,br. 68/15) i ovom konkursnom dokumentacijom i koji mogu izvrčiti isporuku robe Crvenom krstu Kosova i Metohije registrovanom u APR Republike Srbije, u magacinima u Doljanima i Gračanici.
Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač. Učešće jednog lica u više od jedne ponude rezultiraće time što će se takve ponude odbiti kao neprihvatljive.
- Uvid, odnosno preuzimanje konkursne dokumentacije
Uvid, odnosno preuzimanje konkursne dokumentacije neophodne za davanje ponude može se izvršiti:
sa Portala Uprave za javne nabavke portal.ujn.gov.rs
sa sajta Naručioca www.redcross.org.rs
u prostorijama „Crveni krst Srbije“ Beograd, ulica Simina broj 19, kancelarija broj 12, radnim danima od 12.00 do 15.00 časova
- Rok u kojem će naručilac doneti odluku o izboru najpovoljnije ponude
Odluku o izboru najpovoljnije ponude naručilac će doneti najkasnije u roku od 25 dana od dana otvaranja ponuda.
Komisija za javne nabavke
Crvenog krsta Srbije
- Poziv za podnosenje ponude jn d 6 17.pdf (PDF - 870.9 KB)
- JN D 6-17 konkursna preciscena 2.doc (DOC - 383 KB)
- Pitanja i odgovori za javnu nabavku br JN D 6-17 20170918.doc (DOC - 37.5 KB)
- Pitanja i odgovori za javnu nabavku br JN D 6-17 други 20170918.doc (DOC - 27.5 KB)
- Pitanja i odgovori za javnu nabavku br JN D 6-17 треци.doc (DOC - 33.5 KB)
- JN D 6-17 Odluka o dodeli ugovora.doc (DOC - 277 KB)
- ObavestenjeZahtevuZaZastituPrava JND6 17.pdf (PDF - 573.8 KB)
- одлука o usvajanju zzp јн д 6 17.doc (DOC - 43 KB)