OPŠTI PODACI O JAVNOJ NABAVCI
- Podaci o naručiocu
Naručilac: CRVENI KRST SRBIJE
Adresa: Beograd, Simina 19
Internet stranica: www.redcross.org.rs
- Vrsta postupka javne nabavke
Predmetna javna nabavka se sprovodi u postupku male vrednosti, u skladu sa članom 39. stav 1 Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS“, br. 68/15) i podzakonskim aktima kojima se uređuju javne nabavke.
- Predmet javne nabavke
Predmet javne nabavke br. JN U 2/17 su usluge izrade tovarnog sanduka sa arnjevima i ceradom na vozilu „Mercedes 1831L“ oznaka broj 34200000-9: karoserije za vozila, prikolice i poluprikolice iz Opšteg rečnika nabavki.
Sredstva za ovu javnu nabavku predviđena su u finansijskom planu Crvenog krsta Srbije za 2017. godinu i obezbeđena iz budžeta za program Narodne kuhinje za 2016. godinu, u skladu sa potpisanim Sporazumom o saradnji sa Ministarstvom za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja
- Partije
Ova javna nabavka nije oblikovana u partije.
- Cilj postupka
Postupak javne nabavke se sprovodi radi zaključenja ugovora o javnoj nabavci.
- Kontakt lica i vreme kontakata
Lica za kontakt su Mirko Vasiljević, Srđan Ličina i Nikola Radovanović
E-mail adrese: mirkov@redcross.org.rs ; srdjan@redcross.org.rs ; Nikola.radovanovic@redcross.org.rs
Kontakti se mogu obaviti i pošta dostaviti isključivo radnim danom do 15,30 časova. Ukoliko je pošta ili elektronska pošta primljena vikendom ili drugim neradnim danom ili radnom danom posle 15,30 časova, smatraće se da je primljena prvog narednog radnog dana.
- Uslovi za učešće u postupku
Ponude moraju biti u celini pripremljene u skladu sa konkursnom dokumentacijom. Pravo učešća u postupku imaju sva pravna i fizička lica koja ispunjavaju obavezne uslove predviđene članom 75. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS“,br. 68/15) i dodatne uslove predviđene ovom konkursnom dokumentacijom.
Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač. Učešće jednog lica u više od jedne ponude rezultiraće time što će se takve ponude odbiti kao neprihvatljive.
- Uvid, odnosno preuzimanje konkursne dokumentacije
Uvid, odnosno preuzimanje konkursne dokumentacije neophodne za davanje ponude može se
izvršiti:
- sa Portala Uprave za javne nabavke portal.ujn.gov.rs
- sa sajta Naručioca www.redcross.org.rs
- u prostorijama „Crveni krst Srbije“ Beograd, ulica Simina broj 19 , kancelarija 12, radnim danima od 09.00 do 15.00 časova
- Rok u kojem će naručilac doneti odluku o izboru najpovoljnije ponude
Odluku o izboru najpovoljnije ponude naručilac će doneti najkasnije u roku od 10 dana oddana otvaranja ponuda.
Komisija za javne nabavke
Crvenog krsta Srbije