OPŠTI PODACI O JAVNOJ NABAVCI
- Podaci o naručiocu
Naručilac: CRVENI KRST SRBIJE
Adresa: Beograd, Simina 19
Internet stranica: www.redcross.org.rs
- Vrsta postupka javne nabavke
Predmetna javna nabavka se sprovodi u postupku javne nabavke male vrednosti u skladu sa Zakonom i podzakonskim aktima kojima se uređuju javne nabavke.
- Predmet javne nabavke
Predmet javne nabavke broj JN U 4/19-2 su usluge – osiguranje naznačenoj u tenderskoj dokumentaciji.
- Kontakt (lice ili služba)
Lica za kontakt su Mirko Vasiljević i Nikola Radovanović.
E - mail adrese nabavke@redcross.org.rs
Kontakti se mogu obaviti i pošta dostaviti isključivo radnim danom do 15,00 časova. Ukoliko je pošta ili elektronska pošta stigla u subotu, nedelju i drugim neradnim danom ili radnom danom posle 15,00 časova, smatraće se da je primljena prvog narednog radnog dana.
- Partije
Ova javna nabavka nije oblikovana po partijama
- Cilj postupka
Postupak javne nabavke se sprovodi radi zaključenja ugovora o osiguranju.
- Uslovi za učešće u postupku
Ponude moraju biti u celini pripremljene u skladu sa konkursnom dokumentacijom. Pravo učešća u postupku imaju sva pravna i fizička lica koja ispunjavaju obavezne uslove predviđene članom 75. i 76. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS“,br. 124/2012, 14/15, 68/15) i ovom konkursnom dokumentacijom.
Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač. Učešće jednog lica u više od jedne ponude rezultiraće time što će se sve takve ponude odbiti kao neprihvatljive.
- Uvid, odnosno preuzimanje konkursne dokumentacije
Uvid, odnosno preuzimanje konkursne dokumentacije neophodne za davanje ponude može se izvršiti:
- sa Portala Uprave za javne nabavke www.portal.ujn.gov.rs
- sa sajta Naručioca www.redcross.org.rs
- Rok u kojem će naručilac doneti odluku o izboru najpovoljnije ponude
Odluku o izboru najpovoljnije ponude naručilac će doneti najkasnije u roku od 10 dana od dana otvaranja ponuda.