Simina 19, 11000 Belgrade, Serbia; // phone:+381 11 30 32 125; fax:+381 11 263 43 48;
      

Oprema za škole F 8/17


No.: F 8/17 26/05/2017
Procedure Type:
Subject: dobra

POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDE

Crveni krst Srbije pozvao je ponuđače da podnesu pisane ponude u skladu  sa ovim pozivom broj F 8/17, za nabavku opreme za škole za Program Delovanje u nesrećama, Projekat „Sigurnije škole – otpornije zajednice“, bez sprovođenja postupka javnih nabavki, saglasno članu 7. stav 1. tačka 2a  Zakona o javnim nabavkama.

Postupak nabavke sprovesti  tako što će se  ponude zatražiti od dobavljača koji se bave proizvodnjom i prodajom tražene opreme i po proceni komisije mogli bi da blagovremeno i odgovorno izvrše isporuku, a ova dokumentacija će se objaviti i na sajtu Crvenog krsta Srbije.

Posebno napominjemo da nije u pitanju javna nabavka u smislu ZJN, već postupak po procedurama donatora, saglasno članu 7. stav 1. tačka 2a  Zakona.

 

PREDMET   NABAVKE I TEHNIČKE KARAKTERISTIKE

Predmet nabavke su dobra – oprema za škole u projektu.

 

IZVOR SREDSTAVA: donacija Austrijskog Crvenog krsta.

Ova nabavka oblikovana je u 7 partija.

Proizvod koji se nudi mora biti nov i nekorišćen.

Garantni rok za sve proizvode mora biti najmanje 24 meseca od trenutka isporuke.

Ponuđači obavezno moraju navesti naziv modela proizvoda koji nude.

Ponuđač uz ponudu obavezno dostavlja katalog/fotokopiju kataloške strane za svaki artikal koji nudi, sa specifikacijom i slikom proizvoda. Ponuđač može navesti i internet stranicu na kojoj je moguće pročitati specifikaciju proizvoda, ako ista postoji.

Naručilac može da donese odluku o obustavi postupka  nabavke ukoliko dobije istu putem donacije ili ukoliko prestane potreba za nabavkom. Postupak se može obustaviti i ako se dobije manje od 3 ponude, ako se dobra ne mogu isporučiti u traženom roku ili ako donator ne da saglasnost na izbor ponuđača. Donator može tražiti preinačenje odluke o dodeli ugovora. Prava i obaveze između naručioca i izabranih ponuđača nastaju zaključenjem ugovora o kupoprodaji, kada donator da saglasnost na Odluku naručioca o dodeli ugovora.

Kriterijum za ocenjivanje ponuda jeste najniža ponuđena cena uz korekcije iz prethodnog stava.

Ukoliko dobije ponudu od ponuđača sa kojim je bilo problema u postupcima javnih nabavki, komisija neće razmatrati tu ponudu.

 

PREUZIMANjE   DOKUMENTACIJE-POZIVA I PODNOŠENjE PONUDE

Dokumentacija - poziv biće neposredno dostavljena potencijalnim ponuđačima koji po proceni komisije mogu kvalitetno, blagovremeno i odgovorno da obave isporuku dobara koja se nabavljaju. Poziv će biti objavljen i na sajtu naručioca.

Ponuđač ponudu podnosi u zapečaćenoj koverti, tako da se pri njenom otvaranju može proveriti da li je koverta onakva kakva je predata.

Ponuda se podnosi  sa svim potrebnim prilozima, u zatvorenoj kvalitetnoj koverti koja se ne može razlepiti ili pocepati redovnim transportom,  na adresu Naručioca, sa naznakom: „Ponuda za nabavku dobara –  opreme za škole, F 8/17 – NE OTVARATI!“. Na poleđini koverte mora biti čitko ispisan tačan naziv, adresa i kontakt telefon Ponuđača i elektronska adresa.

Ponuda se smatra blagovremenom ako stigne Naručiocu najkasnije do 5.juna 2017. godine do 14,00 časova.

Blagovremeno prispele, potpune i zapečećene ponude biće predmet razmatranja.

Ponuđač može podneti ponudu za celokupnu nabavku, ali može i za deo nabavke – određenu partiju ili više njih, ali ne samo za deo partije.

Data ponuda se ne može povući po isteku roka za dostavljanje ponuda, a ukoliko se to dogodi od ponuđača će se zatražiti sudskim putem naknada štete, a taj ponuđač neće moći da učestvuje na nabavkama Crvenog krsta Srbije narednih 5 godina.

Ponuda se priprema u skladu sa ovim pozivom.

* NAPOMENA: Ukoliko ponuđač podnosi ponudu putem pošte, bez obzira da li je poslao ponudu običnom, preporučenom pošiljkom ili putem brze pošte, relevantna je jedino činjenica kada je naručilac ponudu primio, odnosno da li je ponuđač primio ponudu pre isteka roka za podnošenje ponuda (tada se ponuda smatra blagovremenom), te nije relevantan momenat kada je ponuđač poslao ponudu.

 

OTVARANjE PONUDA

Otvaranje ponuda obaviće Komisija za javne nabavke u prostorijama Naručioca u Beogradu, ul. Simina broj 19 u sali u prizemlju, 5.juna 2017. godine sa početkom u 14,05 časova

 

ROK U KOJEM ĆE NARUČILAC DONETI ODLUKU O IZBORU NAJPOVOLjNIJE PONUDE

Odluka o izboru najpovoljnije ponude biće doneta  nakon što komisija izvrši stručnu analizu ponuda i ista će se dostaviti Donatoru na saglasnost. Za konačnu odluku i potpisivanje ugovora poštovaće se volja Donatora.

KONTAKT OSOBE

Kontakt osobe za ovu nabavku su Mirko Vasiljević, Nikola Radovanović i Milica Bjelobaba tel. 011/3032-125 lokali 123 i 118, E-mail: mirkov@redcross.org.rs ; nikola.radovanovic@redcross.org.rs ; milica@redcross.org.rs