OPŠTI PODACI O JAVNOJ NABAVCI
- Podaci o naručiocu
Naručilac: CRVENI KRST SRBIJE
Adresa: Beograd, Simina 19, Republika Srbija
Internet stranica: www.redcross.org.rs
- Vrsta postupka javne nabavke
Predmetna javna nabavka se sprovodi u otvorenom postupku, u skladu sa članom 32. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS“, br. 124/2012, 14/15, 68/15) i podzakonskim aktima kojima se uređuju javne nabavke.
- Predmet javne nabavke
Predmet javne nabavke su građevinski radovi na adaptaciji Dečijeg odmarališta Crvenog krsta Srbije u Baošićima kod Herceg Novog, Republika Crna Gora, broj 45200000–radovi na objektima visoke i niske gradnje iz Opšteg rečnika nabavki.
- Partije
Nabavka je oblikovana u 7 partija:
broj partije |
Naziv |
1 |
RADOVI RUŠENJA, VODOVOD I KANALIZACIJA |
2 |
GIPSARSKI I MOLERSKO-FARBARSKI RADOVI |
3 |
KERAMIČARSKI RADOVI NA OBJEKTIMA „A“ „B“ i „C“ |
4 |
KERAMIČARSKI RADOVI NA KUHINJI I TRPEZARIJI |
5 |
ELEKTROINSTALACIJE |
6 |
BRAVARSKI RADOVI |
7 |
STOLARSKI RADOVI |
- Cilj postupka
Postupak javne nabavke se sprovodi radi zaključenja ugovora o građenju.
6.Kontakt lica i vreme kontakata
Lica za kontakt su Mirko Vasiljević i Nikola Radovanović, E-mail adresa: nabavke@redcross.org.rs Kontakti se mogu obaviti, i pošta dostaviti, isključivo radnim danom do 15,00 časova. Ukoliko je pošta ili elektronska pošta stigla u subotu, nedelju i drugim neradnim danom ili radnom danom posle 15,00 časova, smatraće se da je primljena prvog narednog radnog dana.
Kontakt osoba za zakazivanje termina za pregled i obilazak objekta je Rukovodilac Službe odmarališta Momčilo Bjelivuk, e-mail: momcilo@redcross.org.rs , telefon +382628801516.
- Uslovi za učešće u postupku
Ponude moraju biti u celini pripremljene u skladu sa konkursnom dokumentacijom. Pravo učešća u postupku imaju sva pravna i fizička lica koja ispunjavaju obavezne uslove predviđene članom 75. Zakona o javnim nabavkama i ovom konkursnom dokumentacijom.
Ponuđač koji je samostalno podneo ponudu ne može istovremeno da učestvuje u zajedničkoj ponudi ili kao podizvođač. Učešće jednog lica u više od jedne ponude rezultiraće time što će se sve takve ponude odbiti kao neprihvatljive.
- Uvid, odnosno preuzimanje konkursne dokumentacije
Uvid, odnosno preuzimanje konkursne dokumentacije neophodne za davanje ponude može se
izvršiti:
- sa Portala Uprave za javne nabavke www.portal.ujn.gov.rs
- sa sajta Naručioca www.redcross.org.rs
- Rok u kojem će naručilac doneti odluku o izboru najpovoljnije ponude
Odluku o izboru najpovoljnije ponude naručilac će doneti najkasnije u roku od 25 dana od dana otvaranja ponuda.
Komisija za javne nabavke
Crvenog krsta Srbije